Novice

S promocijo Agende 2030 in ciljev trajnostnega razvoja (SDG) sem še vedno pri vrednotah družbe znanja in namenu 4. SDG: enakost v dostopu do kakovostnega izobraževanja. Namen 4. SDG je z načelom enakosti tako rekoč zajet (integriran) v ustavi in sprejetih mednarodnih obveznostih Republike Slovenije. Pregled sprejemanja šolske zakonodaje potrjuje, da na ta način tudi […]

Preberi naprej →

Februarski novičnik Urbanet prikazuje primere razdejanja in obnove kulturnih znamenitosti na območjih, prizadetih z oboroženimi spopadi in naravnimi katastrofami. Prispevki pripovedujejo tragične življenjske zgodbe. Poudarjajo izjemen pomen kulturne dediščine in vrednot, ki simbolizirajo skupno preteklost, sedanjost in vizijo preživetja v prihodnosti. Skrb za kulturno dediščino, zlasti na območjih, kjer so kulturne znamenitosti na seznamu svetovne […]

Preberi naprej →

Sklicevanje na teoretike, ki se pri Agendi 2030 in ciljih trajnostnega razvoja (SDG) poslužujejo integrativnega pristopa, še ne pomeni, da komu od njih gre izključna zasluga za nastanek integralne teorije. Sorčan na prehodu od parcialne k integralni teoriji znanosti prikazuje, kako so številni prispevali k njenemu razvoju (Sorčan, 1992). S tem, kar v knjigi Drevo […]

Preberi naprej →

Pri objavah o Agendi 2030 in ciljih trajnostnega razvoja (SDG) se mi zdi, da znova ostaja odprto vprašanje, kaj v povezavi s tem pomenijo integrativni pristop, integralna teorija, normativna integracija in sorodni pojmi. Seveda niso nobena novost. Od matematike do umetnosti že dolgo služijo povezovanju različnih sestavin v neko (integrirano) celoto. Integrirane celote nikoli ne […]

Preberi naprej →